jueves, 18 de noviembre de 2010

* PRESENTACIÓ OFICIAL I EMOTIVA *


estic convençuda de que el concert del dia 16 de novembre del 2010 al luz de gas el recordaré tota la meva vida.

enumeració llarga i descriptiva: preparatius, nervis, convidats, projeccions, pantalles, músics, assajos, llistes, vestits, catering, paradeta, gorros, discos, clauers, família, amics, galetes, back liner, tècnics, furgoneta, vitamines,punts...

i com per art de màgia tot va sortir bé.rodó.rodat. brodat.

la maria i el marc i el joan, amb l ajud de l anna la nati la cris la jessi i l altre joan, van fer unes projeccions precioses..
( llàstima que ens en queda una a la màniga, els peuets de l anna, que com que ens vem saltar el tema, no es van poder lluir)
però va ser bonic gravar-los, i la jana amagada, i el braç del ferran, i els bebes, i la maria de dalt brodant, i el meu nen estenent la roba, i els dibuixos de color rosa..i tot ..

els músics estaven especialment elegants, guapos, nerviosos..i ho van fer tan bé...la banda era gran i potent.

la cris ens va preparar un càtering especial cuidat deliciós i customitzat.

l isaac va venir per l ocasió , i va fer de venedor estupendo de la paradeta..

i el papa alfons que el mateix dia em va dur a tot arreu on precisava i es va cuidar que no em faltés de res..

i la mama maria, que em va cuidar tota la setmana perquè la recuperació fos ràpida i efectiva i també amb va ajudar a preparar totes les cosetes de la parada i a última hora va demostrar un cop mes que cuida els petits detalls..

i l ernest que em va ajudar simplement en tot.

i els tècnics tan encertats i elegants.

i la raquel que va ser hi un cop mes i de quina manera..

i les cares conegudes del públic, els amics, la familia... tan bonic veure ho des de damunt l escenari..

i tan sorpresa i cofoia de veure el goig que feia la sala petada de gom a gom..

i les cares de la gent, i les seves veus cantant les meves cançons..

sento que el que estic escribint no s aproxima ni una mica a com em vaig sentir i al record del sentiment que tinc al meu cap i al meu cor...

gràcies, gràcies, gràcies..

nomès això.








6 comentarios:

  1. segur que va ser magic...no vaig poder anar-hi per incopatiblitat d'horarii! però estic esperant ansiosa la cita a Terrassa :)

    el teu disc es tan preciòs, tan dolç..no puc parar d'escoltar-lo!

    un petonet **

    ResponderEliminar
  2. Em va saber mont greu no poder ser-hi i potser sortir a la teva llista, per fer passar enuig em dedico a escriure coses com aquesta.

    Tornaran els cogombres a florir
    i la pluja s'endura el pixum del gos
    tornaran las abelles a munyir
    l'escarabat farà boles rigorós.

    Després em calmo i m'alegro molt i molt que tot surtis tan bé, per que crec que t'ho mereixes. Salut i pau.
    I ♥ M U S I C & B E T H

    ResponderEliminar
  3. Entranyables i calides paraules...com ets TÚ!!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies a tu, guapa!
    Va ser un concert molt emotiu, ben organitzat i cuidant molt els detalls! No oblidaré la cara que se't va posar quan el públic se sabia de memòria la cançó Tots els botons, genial! Els músics també són uns cracs!

    Mil gràcies a tu per fer-ho possible!

    ResponderEliminar