martes, 1 de marzo de 2011

* MUSIC DEL MES *

L experiència anomenada music del mes ha estat força enriquidora.
El primer dia vaig estar amb alumnes de l IES Vila de Gràcia.
El segon, vaig anar a l IES La Guineueta..
aquí teniu una mostra de la cançoneta que els vaig cantar..
les sessions per mi consistien en explicar als nanos la meva experiència com a cantant, des dels meus inicis fins el dia d avui..despres fèiem una ronda de preguntes, una mica de col loqui..i finalment els cantava un tema..



Ahir vaig fer la meva tercera i última sessió. Es tractava de l escola La Ginesta, i els nois eren en aquest cas nois i noies amb alguna que altra dificultat d aprenentatge, ja fos per motius físics, mentals, estructurals, familiars.. Em van rebre amb tan de carinyo, que avui encara no mel s trec del cap..Va ser molt emotiu per mi, i em va encantar compartir el matí amb ells. S havien preparat la visita i van fer uns murals estupendos amb tot de cosetes meves..amb paraules de "tots els botons" que no entenien,i fins i tot quan vaig arribar em van cantar una cançó que s havien preparat. Tot plegat una mostra d afecte recíproca.




6 comentarios:

  1. En nom de tots els que som La Ginesta, m'agradaria agrair-te la teva visita a l'escola. T'esperàvem amb il·lusió perquè havíem treballat molt la teva vinguda, "n'hem tret molt suc des d'àmbits diferents", però t'haig de dir que has superat totes les nostres expectatives, tant de grans com de petits. Poder gaudir d'un matí amb tu ha estat fantàstic pel que ens has aportat, el que ens has explicat, el que ens has cantat, la teva paciència i atenció a tots però sobretot pel que ens has trasmès. I no només això sinó que a més n'has fet referència en el teu blog! De debò que ho recordarem molt, molt, molt temps. Dir-te finalment que quan no sàpigues què fer, a La Ginesta t'hi pots perdre, seràs sempre molt ben rebuda. Moltes gràcies! Mar Viura. Directora.

    ResponderEliminar
  2. Enriquidora experiencia tan per ells com per Tu per el que expliques! Beth no canviis mai!!

    ResponderEliminar
  3. apa que maco !! i quins murals més currats ! m'encanta el que fa referècia al farbalà, la merceria, l'imperdible, el didal, el llaçet....
    Enhorabona a tots per aquestes iniciatives !!

    ResponderEliminar
  4. M'has arrencat un somriure en un dia molt gris.

    ResponderEliminar
  5. S'ha investigat molt sobre aquest tema... els nens mitifica'n molt als artistes que surten a la tele etc. Quan un d'aquest “baixa a la sorra” i s'acosta a ells, les reaccions son sempre enriquidores en la formació de la personalitat, no cal dir que deixen molt clar el tarannà del artista. El meu petit reconeixement. Salutacions.

    ResponderEliminar
  6. Hola jo soc una de les alumnes de la Ginesta i encara m'hen recordo quan ens vas visitar que et vaig fer una entrevista amb una companya de la classe i ho vam gravar amb gravadora que despres ens vam fer una foto amb tu, la meva companya, dos que eren de segon i jo. Tambe m'hen recordo quan vas posar una nota al mural que vam fer que vas posar crec "quin mural mes maco petons de tots els botons" crec que vas posar això. Aquell any jo havia començat la Ginesta tenia 13 anys i ara tinc 17 anys que m'acabo d'anar-me d'aquella esola que ja havia acabat. Es com si hagues sigut ahir quan ens vas visitar mai se m'olvidara d'aquell dia que crec que va ser el 28 de febrer del 2011. Es que t'escric aquest comentari perque m'avoreixo a casa i aleshores me recordat d'aquell dia tan maravillos. MAI SE M'OLVIDARA D'AQUELL DIA :-D. Espero que llegeixis aquest comentari encara que sigui una mica tard per escriure perquè ja se que aixo ho vas posar al 1 de març del 2011 i ara estem al 2014. Doncs adeu fins un altre.

    ResponderEliminar