lunes, 24 de enero de 2011

* PALAU DE LA MÚSICA *






El 14 de Gener del 2011 vaig tornar al Palau de la Música Catalana. A l escenari em refereixo. L'any 2004 vaig ser hi dues nits seguides, va ser molt bonic i en tinc un molt bon record..

Aquesta vegada, compartia el preciós espai amb la banda de Manresa,Gossos. Així que el concert va ser especial per varis motius..

*el palau, sempre és màgic..
*presentava "segueix-me el fil", orgullosa..
* compartia escenari amb els Gossos, grans amics, millors artistes..exemple per mi a seguir del que és una banda, consolidada i amb una evolució admirable.
*el concert era dins del Festival del Mil.leni. mola il.lusió compartir festival amb artístes que admiro moltíssim.
* arropadíssima per tota la banda: Pablo Garrido, Florenci Ferrer, Ricky Falkner, Xavi Molero, David Soler i Santos Berrocal a la taula.

gràcies a l Ernest, la Maria, el Nin, l Alfons, la Laura del Mileni, el Pedro de En Silencio, la Maria Josep.. i a totes les persones que veu venir...
gràcies.

He penjat unes fotos que va fer el Martí E.Berenguer. Moltíssimes gràcies a ell també. En volia de tota la banda, del saludo final...però no en tenim...si algú en té alguna..m encantarà tenir la de record.
Va ser una nit molt bonica*

2 comentarios:

  1. I..pots estar molt orgullosa de presentar aquest treball i tan!mira per mi tambe va ser especial veuret al Palau!Vas estar Fantastica i portes una Super Banda de lujo!!

    ResponderEliminar
  2. Jo també hi vaig ser.... Molt bonic i especial el concert...Gran moment emotiu quan vas cantar guitarra en mà Lullaby... sense paraules...

    ResponderEliminar