lunes, 8 de octubre de 2012

**VOILÀ**


El passat 6 de setembre jugàvem a casa :)
El cafe-teatre de Manresa Voilà, és un lloc bonic, acollidor, tranquil , amb una programació xula i el més important: amb el Xavier i L Emma que son dos solets. Feia molt de temps que teniem pendent un concertet, i la veritat es que en tenia moltes ganes..
Lo bó es fa esperar...o això dieuen...en aquest cas penso que va valdre molt la pena esperar...
Era un format acústiquíssim i intimíssim..cosa que a mi m agrada molt..
El Pablo Garrido a la guitarra i jo a la meva veu. That s all.
Amics, coneguts, seguidors , familia...tothom molt apropet de l escenàri..( inclús la Lia hi era )
Vaig marxar molt contenta a caseta :)
Es van esgotar totes les entrades!!! Ohhhh això sempre fa molta il.lusió i a la vegada peneta x la gent que s ha quedat fora , que en aquest cas segons em van dir van ser unes 30 persones!!
Total, que vam decidir fer una segona part! I el pròxim 18 d octubre ( dijous que ve ) a les 22h repetim!!! i amb moltes ganes!!








1 comentario:

  1. Ola beth! q tal ? soc una seguidora de tu blog i m'agradava molt la secció moda del blog, i les anècdotes dels teus concerts però fa temps que no veig actualitzacions.
    Bonne journée!

    ResponderEliminar