lunes, 24 de enero de 2011

* RECORD DE MALLORCA I CASTELLBISBAL *

Aquesta setmana hem estat a Mallorca!
Eren les festes de Sant Sebastià, a Palma. Tocarem a la plaça de la Cort amb tota la banda. Va venir el Miquel Sospedra al baix i ho va fer de puta mare, molt i molt. Gràcies guapo.La gent de Palma ens va tractar molt bé.
El Pablo ha trobat al youtube un vídeo d una de les cançons:



i aquí unes fotitos d un viatget fugaç i improvisat al nit bus de la capital balear


maria i mole

santos, miquel i david


fluren, pablo i servidora.

L endemà tocarem en format acústic a l auditori de sa màniga a St Llorenç des Cardassà.
Abans del bolo , vem anar a dinar a un poble realment bonic que es diu Valldemossa.

Aquí autoretrat just abans de començar el concert:




I ahir diumenge..teniem concert a Castellbisbal. Era diumenge, feia mandreta, perquè amagar ho. Estarem a Cardona, al costadet d una llar de foc, amb bona companyia..però tocava currar..
I al arribar a Castellbisbal, ens trobem un auditori muníssim i la bona notícia de que estava gairebé tot venut! visca! total, que el concert va ser xulíssim. Vaig inclús aprendre que "l aigua fa xaragalls" i tenia el millor venedor de discos a la paradeta. Pablo i David a tope com sempre, i Lost fent de les seves per l auditori Pau Casals.
Gràcies a la gent de Palma, de St Llorenç i de Castellbisbal per apropar-vos.
Tot un plaer.
Així si.

4 comentarios:

  1. Ep Beth!

    Sóc el fotògraf de Castellbisbal que et va acompanyar a la sortida!!

    Et deixo el meu correu per si vols que t'envii algunes fotografies

    mmsfotografia@gmail.com (digues quelcom!)

    Apa siau!

    ResponderEliminar
  2. Beth,gràcies gràcies i gràcies pel concert d'ahir al meu poblet de Castellbisbal :) Van haver-hi moments realment màgics, emocionants, sincers, divertits, emotius... i qui t'ho havia de dir? vas descobrir una nova conseqüència de beure aigua!!jeje.
    De veritat, pel que vaig sentir i veure, la gent va sortir molt contenta i amb mooooooooltes ganes de més!!! i jo m'hi incloc ;)
    Em vaig sentir realment feliç de compartir aquella estona amb tú, amb la teva increible i meravellosa veu, amb la guitarra i amb en Pablo i en David, que vaja peaso músics estan fets. Gràcies per tot. No canviïs i segueix escrivint i cantant i actuant i fent tot allò que t'ompli. De tot cor, una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. gràcies! q xula la crònica i fotuus!!
    et veig a TERRASSA tinc tantes ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    petonet*
    CRISTINA

    ResponderEliminar
  4. Va ser tot un plaer descobrir la teva música, la teva idea originalíssima de vendre coses fetes per tu a la paradeta i les teves ganes de passar-t'ho bé i fer-ho passar igual de bé al públic. I la Lost! ^^

    Quan és el proper concert? ;)

    ResponderEliminar