lunes, 7 de febrero de 2011

* VALS A HOSPITALET *

8 comentarios:

  1. Te propongo la incluyas en tu proximo CD...narananana.... esa Beth!!..aquestes son las que mes m´agraden,cançons despullades,plenas d intencions,i amor!
    Que bien sono en Hospitalet!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. He esborrat el comentari anterior... estava en la sessió del meu fill (ups!)
    Només volia dir que voto per aquesta proposta de TROK, a mi també em van encantar a l'H. Guitarra i veu. Genial.
    SALUT
    Rosa

    ResponderEliminar
  4. Genial com sempre !!!!! troç de veu i guitarra.

    ResponderEliminar
  5. uoo!! aquest video el vaig fer joo! :) em fa gracia veure'l aqui penjat jeje, la cançó és molt maca igual que qui la canta :)
    el concert va ser genial :P tinc moltes ganes de tornar-te a sentir ;)
    un petonett

    Anna

    ResponderEliminar
  6. Hola Beth!
    Som un grup del taller ocupacional Reina de la Pau de Terrassa i em un bloc: http://sto-soireinadelapau.blogspot.com/2011/02/concert-de-beth-terrassa.html Hem escrit una entrada amb el teu concert del dia 11... El Jose hi anirà i té moltes ganes, a veure si té sort i li irmes un disc!! Salut!

    ResponderEliminar
  7. li firmaré seguríssim. al acabar cada concert m estic una bona estona a la paradeta signant cadascún dels cds...muaa*

    ResponderEliminar